יום ראשון, 24 במרץ 2013

שערים לבית פרטי


שער לבית- יופי ויוקרה

העיצוב של שער כניסה לבית הוא הצהרה. השער לבית פרטי הוא סמל סטטוס, רבים מאיתנו היו רוצים להיות בעלים של בית פרטי עם אפשרות לשער מעוצב. בעבר שעבר לבית היה רק שער, אולם כיום שערים לבית הם סמל לביטוי אופנתי, אמירה של סגנון ואף מעבר לזה- מצניע את דיירי הבית משאר עוברי הרחוב ומעניקה לבית נפוך קסום ומסתורי.

כיצד לבחור שער מתאים לבית?

ישנם סוגי שערים שונים לבית- בין אם בחרתם עץ או ברזל כחומר המרכזי, תוכלו לשלב בפנים עוד חומרים רבים כמו זכוכית ועוד.

שערים לבית הפכו לסמל של יצירתיות, ניתן למצוא שערים מדהימים ביופיים לבית אשר בהם ישנו ויטראז' או ציור מיוחד או צבוע באופן מרהיב במיוחד- העיצובים כה רבים וכל חובב אומנות ימצא את מבוקשו שם ללא כל ספק.

אמצעי אבטחה הכרוכים בשער

השער משמש גם ליופי והוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, אבל הוא גם צריך לעמוד בקריטריונים של בטחון ובטיחות. כיום ישנם בשוק שערים חשמליים עם מנגנוני הגנה מתוחכמים המשלבים גם אלנמטים עיצוביים. השער הוא הכניסה הראשית לחצר ויש לאבזר אותו בהתאם לחשיבות גידור המתחם. אם השוכנים בבית זקוקים להגנה, עליהם להשקיע כספים באבזור השער והגדר בכל אמצעי הבטיחות הנדרשים.

היכן ניתן להזמין שערים לבית?

ישנן חברות המתמחות ביצור שערים חשמליים שערי כניסה לבית בכל הגדלים והסוגים. חברה  מקצועית לשערים תיתן לכם שירות הכולל ייעוץ והתאמת סוג השער לצרכי דיירי הבית ותלווה את הלקוחות מרגע ההזמנה ועד להתקנת השער בפועל.

השערים שיש כיום בשוק הם ללא ספק אלמנט עיצובי המקרין יוקרה מחד ומרחיק גורמים לא רצויים מאידך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה