יום ראשון, 24 במרץ 2013

סורגים- זו הבטיחות שלך ושל משפחתך


מניעת תאונות בבית באמצעת סורגים

מחקרים מוכיחים כי הבית שלנו לא כל כך בטוח וכי תאונות רבות עלולות להתרחש בו. בנוסף לאזהרות כלליות ישנם מפגעים אשר יש לשים לב אליהם מראש על מנת לא להגיע חלילה למצב של פגיעות קשות- וחלונות (בייחוד בדירות אשר נמצאות בבניין גבוה)-  עלולים להיות מועדים לפורענות עד מאוד.

סורגים כאמצעי בטיחות לילדים

כאמור, חלונות מהווים סכנה אמיתית, בעיקר בבתים בהם ישנם פעוטות וילדים וניתן להמציא פתרון מיידי והוא בעזרת סורגים. התקנת סורגים טובים על החלון יכולה לעזור לכם לישון בקט ולדעת כי ילדיכם מוגנים מנפילה חלילה,אשר לעיתים יכולה להיגמר בכי רע.

סורגים המתוכננים כיאות עם רווח שאינו מאפשר מעבר בתוכם הם אמצעי בטוח ביותר. כמו כן- התקנת סורגים יכולה להתבצע עוד ביום ההזמנה וכך תהיו בטוחים שילדכם בטוחים בביתכם.

הסורג כחסם בפני הגנב

סורגים לבית מסתבר, אינם נועדו אך ורק על מנת למנוע נפילות מהחלון. הוכח לא פעם כי סורגים מסייעים למנוע פריצות. דירות קרקע רבות מתהדרות בסורגים כנגד פריצות, בייחוד כאשר מדובר על חלונות גדולים או חלונות הקרובים לאדמה. למרות שברור שניתן לנסר את הסורגים, הניסור לוקח זמן וגורם רעשים רבים. פורצים רבים לא ירצו להתאמץ לנסר או סורג או להסתכן בבזבוז זמן ומשיכת תשומת לב בעת פעולת הניסור, לכן הם פשוט מעדיפים לפרוץ לבית שאינו מסורג.

סורגים מעוצבים- יופי ובטחון גם יחד

הטכניקות של העידן המודרני מאפשרות ייצור של סורגים שהם גם חזקים מאוד ובטיחותיים מחד וגם מעוצבים מאוד מאידך. ניתן למצוא סורגים בדוגמאות אקסקלוסיביות המתאימות לבתים קלאסיים, וכמו כן ניתן למצוא עיצובים שונים המתאימים לחדרי ילדים, לסלון, לאמבטיה ועוד.. אפשר להתאים כל סורג לצרכים המיוחדים שלכם וליצור באמצעות הסורגים בית מעוצב ובטוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה