יום ראשון, 24 במרץ 2013

כלי בית- זה מה שיעשה לכם את הבית!


מעוניינים לאבזר את הבית?

אבזור הבית הפך לפרוייקט מורכב, בין אם אתם זוג צעיר שרוכש כלי בית לראשונה או פשוט רציתם להתחדש קצת.לכאורה המבחרה הרב של כלי בית היה צריך להקל על המשימה, אך זה דוקא עלול מאוד להקשות להתאים את הכלים הנכונים לצרכים המסויימים שלכם. מאיפה להתחיל... אז איך בעצם בוחרים?

כלי בית לאבזר את המטבח

כלי בית למטבח יש אינספור, קל מאוד להיכנס לחנות ולאבד את הצפון במהלך הקניה, ולכן מומלץ לכל אדם המעוניין לרכוש כלי בית למטבח זה קודם כל לבדוק מה יש בבית ומה חסר ומה סתם מיותר. חובה שיהיו בכל מטבח כלי בית לבישול ולאפיה וכמובן כלי אוכל וסכו"ם. התארגנות לקראת קניית כלי בית למטבח ועריכת רשימת כלים נדרשים תסייע מאוד לפשט את הליך הבחירה.

כלי בית  - אביזרים ועזרים לבית

באמצעות כלי בית לנוי נתן לשדרג כל חדר בעלות נמוכה. טיפ מצוין לקניית כלי ובית ואקססוריז למטרות קישוט: לדוגמא וילונות לסלון או לחדרים אחרים בבית.
מומלץ להתמקד על קשת של גוונים מאותו צבע שייצרו לכם הרמוניה בבית ותחושה נעימה ורגועה. צבעים מומלצים: גווני ורוד, אדמה, שמפניה וכחול.

כלי בית לטיפול שוטף- הערכה לגבר

כלי בית לגבר זה נושא שהיריעה קצרה מלהכיל. נדמה כי כל חנויות "קנה ובנה" למיניהם נועדו לגברים וכל מה שהן מכילות מהווה אוצר קסום אשר קורץ להם. אין גברים רבים שלא ייהנו מערכה לתחזוקת הבית.

רכישת ערכת כלי עבודה לבעלך היא מתנה שימושית שטומנת בתוכה גם מחמאה ואמון ביכולות והידע באחזקה שיש לו אך מומלץ לבצע רכישה זו עם נוכחות של גבר אשר מבין בתחום כלי בית לגבר אשר יעזור לבחור את כלי הבית המתאימים ביותר לצורך המלאכה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה