יום ראשון, 24 במרץ 2013

מעקות תמיכה מברזל


המעקה כאמצאי בטיחות ואלמנט עיצובי לבית

אם הבטיחות שלכם ושל השוהים במקום מגוריכם חשובה לכם, בוודאי שהנכם מתעניינים בהצבת מעקות ברזל במקומות בהם יש צורך, כגון בפיר של חדרי מדרגות, או במרפסת ואפילו "רק" כדי לגדר גינה אשר גובלת בכביש סואן. כיום הבטיחות של מעקות הברזל משולבת באפשרות של שדרוג מראה הבית בקלות על ידי מעקות ברזל מעוצבים. אין צורך להתפשר על עיצוב, מעקות תורמים גם לבטיחות בבית ובגינה אך בוודאי גם לנראות.


מעקה למדרגות בבית או בגינה

כאשר ישנן מדרגות בבית יש חובה להציב מעקות למדרגות משיקולי בטיחות הקודמים לכל. הצבת המעקה איננה הליך מורכב, אך היא בעלת חשיבות ממדרגה ראשונה להבטחת שלומם של כל דרי ובאי הבית. מעקה ברזל חזק יכול להציל חיים. נפילה קשה ממדרגות יכולה לגרום לפציעות קשות ואפילו למוות.

היתרונות במעקות ברזל

רב האנשים המחפשים להרכיב מעקה בביתכם מתלבטים בין ברזל לבין עץ. כאשר בוחרים חומר למעקה יש לשקול את כל ההיבטים הבטיחותיים. עץ אינו עמיד לאורך זמן שכן הוא עלול להתנפח בלחות או להסדק ביובש. השימוש בו עלול לגרום לפציעות. הברזל גם חזק יותר וגם אינו מצריך טיפול והשימוש בו קל ונח.

מה הצעד הראשון שיש לנקוט אם רוצים להתקין מעקה ברזל בבית?

מעקה מברזל חשוב מאוד להתקין על ידי איש מקצוע שיודע כיצד לעגון אותו ולחזק אותו למדרגות וזאת כדי שהמעקה יוכל באמת למלא את תפקידו הבטיחותי. מקצוענים יידעו כיצד להתקין בצורה מיטבית את המעקה ולהשלים את העבודה בזריזות וביעילות. בדרך כלל ניתן לראות כי התקנת מעקה יכול להתלוות לשירות המכירה תמורת תשלום לא גבוה- והבית בטוח וכולם בטוחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה